Efficiënt werken met een service portal

F3 Design is productspecialist op het gebied van automatisch pallet transport en pallet verpakking. Het gaat om complexe producten, dus een goede helpdesk is essentieel. Daarvoor hebben wij een service portal (ticketsysteem) ontwikkeld.

Voorheen kwamen alle vragen rondom de machines rechtstreeks bij de engineers van F3 Design terecht via losse mailtjes. Dit zorgde voor overbelasting van de engineers en maakte dat zij niet meer bezig konden zijn met hun eigen werk. Daarnaast ging dit ten koste van het overzicht en droeg niet bij de aan de kennisdeling.

De applicatie die wij voor hen gebouwd hebben, maakt het mogelijk om zaken digitaal via één kanaal te laten lopen. Of het nu gaat om een vraag, een incident of een serviceverzoek, alles loopt via het portaal. Op deze manier kunnen verzoeken conform SLA-afspraken worden opgepakt en komen ze terecht bij de juiste supportmedewerker.

Alle voordelen van de service portal

  • Gestructureerde en efficiënte support voor klanten
  • Digitale kennisdeling met klanten en distributeurs
  • Inzicht in de geleverde service
  • SLA-normen gewaarborgd
  • Efficiënt bedrijfsproces
  • Ontlasten van engineers
  • Goede kennisdeling
  • Directe tijdregistratie voor facturatie

Wie is F3 Design?

F3 Design is specialist op het gebied van engineering, vooral als het gaat om verpakkingen. Ze ontwikkelen gebruiksvriendelijke high-tech producten. Centraal staat dus dat iedereen goed kan werken met het technische apparaat.

De twee producten die worden aangeboden door F3 Design zijn de Nipper AGV en de Dino Stretch Hood. De Nipper AGV is een high-tech pallettruck die onbemand pallets kan transporteren. De Dino Stretch Hood kan op hoge snelheid materialen verpakken.

"Geen losse mailtjes meer, maar centrale communicatie."
Projecten waar we trots op zijn

Contact

    © 2021 | | Algemene voorwaarden